EXCURSIONS 6èB (2006-2007)

• TALLER: Fòssils
  • DATA: 8 de novembre de 2006
  • PARTICIPANTS: alumnes de 6è A i B de Primària
  • ACOMPANYANTS: Joan Xamena Galmés i Josep Miquel Sans Sastre.

hola

L'hora del berenar...
...i del dinar.

Viatge a Barcelona

• Dimecres: Museu Marítim, Museu de la xocolata i Sagrada Família.
  • Dijous: Zoològic, Aquari i Ocimax.
  • Divendres: Camp Nou i Cosmocaixa i Planetari (Catàstrofes còsmiques).
Dins l'avió
A l'Imax amb les ulleres 3D
Berenant a l'Hotel
Som al Camp Nou
Intentant patinar a la pista de gel
Experimentant al Museu de la Ciència
De tornada a l'aeroport

COMENTARI DE NA MARGALIDA MONSERRAT

Hola som na Margalida. Vos volia dir així com va anar el viatge a Barcelona. A mi em va agradar molt. Per un parell de raons: A l'hotel el personal era molt simpàtic. Hi havia habitacions de 2 i de 3. Nosaltres érem 4 dins una habitació de 3. Les visites van estar molt bé i van ser bastant interessants.

Vam anar: al Museu Marítim on hi havia vaixells antics. Al Museu de Xocolata, que ens explicaven així com es feia la xocolata, d'on provenia, hi havia escultures fetes de xocolata, també vam fer una figura. El vespre vàrem fer una visita nocturna pel moll de Barcelona.

El segon dia vam anar al ZOO, me va agradar anar-hi perque podíem tenir una hora lliure, per veure diferents animals i l'espectacle de dofins. L'horabaixa vàrem anar a l'aquari, allà hi havia com un túnel que passaves per davall i veiés els peixos com et passaven per devora o per damunt, vaig fer un video per xupar-se els dits, a dalt hi havia una sala de jocs i vam jugar una estona. I després com a tots els llocs a comprar! El vespre vam anar a l'IMAX a veure un documental de l'Antàrtida i un de taurons en tres dimensions, jo mai havia anat a veure res en tres dimensions, me va agradar molt!

El tercer dia ja tornàvem cap a casa. Quina pena! En Tià ens va telefonar per veure si dormíem o no, jo em vaig posar, i veiés si dormíem! Ens va dir que faltava mitja hora per ser abaix. Si no hagués estat per ell hauríem fet tard. I després venga fer corregudes per vestir-mos i acabar d'enllestir la maleta.

La primera visita va ser al camp del Barça, la majoria de la nostra classe són del Madrid però bé crec que els hi va agradar, perquè de veure-lo per la tele o en directe, impresiona!! Després vam anar a la pista de gel, quan vàrem tenir els patins tots posats, cap a la pista! I vos puc dir que no sabeu els esclats que vaig veure, no n'havia vist tants mai!! Cada vegada que me girava en veia un en terra. No vos penseu jo també queia! Com tot, el temps s'acaba, i quan la gent no pegava tants d'esclats va ser l'hora d'anar-nos. L'horabaixa vam anar a Cosmo Caixa (el Museu de la Ciència) i em va agradar perquè podíem tocar moltes coses i les podies fer tu. Després d'això cap a l'aeroport! HOOOOO! Vàrem sopar allà i vam pujar a l'avió!

Quan vàrem arribar a Felanitx hi havia tots els pares i mares que ens esperaven! Bé no si m'he enrollat massa, però en resum m'ho vaig passar super, va ser una passada!!!!!!! Esper que hi hagi un altre viatge com aquest o millor!!--Mmonserrat95 20:28, 27 març 2007 (CEST)

Hola son na Neus i vos escric aquest comentari d'un viatge que mai oblidaré. El primer dia vam anar al Musueu Marítim a molta gent no se li sentien els auriculars. Afora vàrem haver d'esperar una hora i mitja perquè l'autocar no venia i vam dinar a corre-cuita. L'horabaixa vàrem anar al Museu de la Xocolata, allà ens varen ensenyar d'on s'extreu, vàrem veure figures i fins i tot vàrem fer-ne una. Després d'haver sopat vàrem anar a fer una visita nocturna i de tornada es va veure la Pedrera. Per defora és molt bonica!

El segon dia ens vàrem despertar i vam sentir renou d'aigua i nosaltres ja deim ja plou i això que avui era el dia que havíem d'anar per defora, miram per la finestra de l'habitació i era que feien les aceres netes. El zoo va està molt bé encara que no el vàrem acabar de visitar tot perquè és molt gran i no ens bastava el temps; va ser molt guai. L'horabaixa vam anar a l'aquari; va ser molt divertit, vàrem passar per davall d'uns cristalls i per damunt ens passaven els peixos i els taurons. El vespre a l'hora de sopar ens vam inventar el nom de "Tata Verónica" i "Tito Enrique" que eren els cambrers d'allà. El vespre vam veure unes pel.lícules a l'Imax que van ser molt divertides.

El tercer dia nosaltres ens vam adormir i sort d'en Sebastià que ens va cridar i ens va despertar perquè sinó encara dormiríem (je,je). Vam anar al Camp Nou on vàrem observar la llotja, els trofeus, una capella, els vestuaris, etc... Després vàrem anar a patinar a la pista de gel, al principi vaig pensar estaré la meitat del temps al terra però només vaig caure dos pics. L'horabaixa vam anar al Museu de la Ciència i al Planetari. A l'hora de tornar vam volar amb tempesta. Va ser un viatge molt complet que mai oblidaré. Esper tornar a fer viatges tan divertits.--Nmas95 19:43, 28 març 2007 (CEST)

Hola som en Jaume i vos volia contar un poc aquest viatge inoblidable. El primer dia que vàrem arribar vàrem anar al Museu Marítim i el bus va tardar gaire estoneta a venir-mos a cercar, després anàrem a l´hotel a deixar l´equipatge a una sala que hi havia a baix i anàrem a dinar. Després anàrem pel vespre a una visita nocturna per tot Barcelona. Quan tornàrem ens disposàvem d'obrir les maletes i posar-mos el pijama i a la " una i un poc " tothom a dormir perquè demà molt prest per qualqú havíem de despertar-mos. L´endemà anàrem a berenar i quant tots teníem la panxa ben plena ens anàrem cap el ZOO. Al ZOO hi havia tot tipus d'animals, panteres, tortugues, lleons, serps, mones i un espectacle de dofins. Al cap d'una estoneta ens anàrem a dinar i deprés al Museu de la Xocolata, allà férem una figura de xocolata cada un. Ens donaren un cert temps per anar a comprar a la tenda que hi havia.(Ens omplírem de xocolata)i va esser molt divertit. Llavors ens anàrem a dutxar-nos i després a sopar. Després de sopar ens anàrem a veure dues pel·lícules una de l´Antàrtida i una de Tiburones 3D. Quan acabà la pel·lícula ens anàrem cap a l´hotel de nom AMREY SANT PAU (dues estrelles) i ens posàrem els pijames i ens anàrem a dormir tots. AH, això sí, cada vegada que solíem anar a un lloc véiem la Sagrada Família. L´endemà pel dematí havíem de deixar les malestes a la sala que hi havia a baix, anar a berenar i cap el Museu de la Ciència. Després anàrem al Planetari a veure una pel·lícula dins una cúpula. També vàrem anar a veure el Camp Nou i a la pista de gel!! Al cap d´una estona es va fer tard i vàrem haver-mos de despedir de Barcelona hi anàrem cap a l'aeroport a facturar i a partir cap a cases.

Per m serà un viatge inoblidable!! FINS UN ALTRE.--Jroig95 21:38, 28 març 2007 (CEST)

Hola som en Sebastià i vos vlia contar lo que vàrem fer al viatge a Barcelona que per mi i molta gent va ser inoblidable.

El primer dia: vàrem partir d'aquí es dematí de prest a les 6:00, tothom estava molt content, quan vàrem arribar a Barcelona vàrem anar directament al Museu Marítim allà ens varen donar uns auriculars per sentir tota l'explicació de cada cosa. Després vam anar a l'hotel a dinar i a deixar l'equipatge. L'horabaixa vam anar al Museu de Xocolata, allà ens varen ensenyar d'on venia la xocolata, com podíem fer escultures de xocolata... i després nosaltres vàrem fer una figura. Vam tornar anar cap a l'hotel a pujar a les habitacions i a dutxar-nos, més tard vam sopar i després vàrem anar a fer una volta nocturna pel port i després tothom va anar a dormir perquè tots estàvem cansats.

El segon dia: Es dematí vàrem berenar i després vam anar al Zoo de Barcelona a veure tot tipus d'animals i tmbé a veure un espectacle de dofins, després vam dinar i vam tenir una estona per descansar i jugar a lo que volguessim. L'horabaixa vam anar a l'Acuari a veure tot tipus d'animals maritims. Deprés vam tornar cap a l'hoteli ens vahn deixar una estona per dutxar-nos i xerrar amb els familiars, vam sopar i després vam partir cap a l'Imax a veure una pel·lícula amb una pantalla gigant que anava sobre un documental de l'Antàrtida i una pel·ícula amb 3D sobre taurons. Després cap a l'hotel a possar-nos es pijama i a dormir, quasi tots van esperar un poc però ni ha que van colgar-se massa tard i ja voreu que passa.

El tercer i darrer dia: El dematí jo em vaig despertar prest i un parell més també però n'hi va haver que no es van despertar i jo, en Miquel Mas i en Joan Aznar vam haver d'anar a despertar a quatre habitacions que encara dormien. Quan tothom ja havia acabat de berenar vam anar al Camp Nou (el camp del Barcelona) i vam veure els vestuaris, la sala de premsa... i després vam anar a patinar sobre gel, al principi quasi a tothom no li anava gaire bé però al final tothom li va agradar. Vam anar a dinar i vam agafar les maletes perquè ja no tornaríem anar a l'hotel i després vam partir cap al Museu de la Ciència i vam veure una petita pel·lícula sobre l'univers a una cúpula. Després ja vam haver d'anar cap a l'aeroport per tornar. Allà hi havia tothom que ens esperava. Va ser molt divertit.

A l'hotel hi havia gent molt simpàtica com per exemple sa "Tita Vero" i es "Tito Enrique". Va esser molt divertit perquè allà tohtom es duia bé amb tothom, m'agradaria repetir-ho. FINS UNA ALTRA!!!!!!!!!!!--Sroig95 14:41, 2 abr 2007 (CEST)

Hola som na Catalina. Ara us contaré el viatge a Barcelona.

-El primer dia: Vàrem partir de Felanitx a les 6:00h per poder partir cap a Barcelona a les 8:20h. Vàrem arribar a Barcelona i vàrem anar cap al Museu Marítim. Pel meu gust va ser un poc avorrit i a més jo i na Marga li vàrem dir a en Joan que anàvem al bany i ell va i mos deixa, però menos mal que tenim na Colom se'n va donar compta que faltàvem i mos va esperar. Després vàrem haver d'esperar a l'autocar 1:30h perquè no sé què passava amb les línies telefòniques i, per cupa d'això vàrem haver d'anar a corre-cuita tot el dia. Vàrem anar a dinar i tot d'una cap al Museu Xocolata, va ser molt divertit perquè vàrem fer una caseta de xocolata per podernos-la menjar, però jo conm que tenc una mala sort que no m'aguanta se me va fondre abans d'hora. I per fi!, vàrem arribar a les habitacions, tothom tenia ganes de veure com eren. Vàrem posar-mos guapos per poder baixar a sopar i anar a fer una visita nocturna a Barcelona. I després a dormir!

-Segon dia: Varem despertar-nos pensant que plovia, però UFFFF! feien l'acera neta. Vàrem anar al zoològic i vàrem veure animals de tota casta i després vàrem anar a veure un espectacle de dofins. Havien de triar un home i una dona i varen triar una dona desconeguda i en Jose. Després vàrem anar a dinar i vàrem posar com a nom als dos cambrers el "Tio Enrrique" i sa "Tita Vero". Després vàrem anar a l'Aquari i m'ho vaig passar molt bé, perquè hi havia animals de tota casta, de tots colors i de tot tamany. I a més a més hi havia taurons quina por!... passaven per damunt nosaltres. Després vàrem anar a les habitacions per dutxar-nos i posar-nos guapos per baixar a sopar i anar a l'Ocimax per veure dues pel.lícules. I després a dormir!

-El tercer dia, i el darrer: Vàrem despertar-nos per sort, gràcies a en Tià que mos va telefonar per veure si estàvem despertes, quina mala sort faltava mitja hora per baixar a berenar i havíem de tenir la meleta llesta i tot arraconat. Vàrem anar al Camp Nou i va ser molt divertit perquè no és el mateix en directe que per la televisió. També vàrem anar a patinar i casi tothom va quedar amb el cul destrossat perquè havien pegat mes culades que mai. Després vam anar al Cosmocaixa i m'ho vaig passar molt bé. I després un altre pic cap a casa HOOOOOO! Vam anar cap a l'aeroport i vam sopar allà. I un altre pic a casa!

El que mes m'ha agradat d'aquest viatge és que he conegut millor als meus amics i que m'ho he passat molt bé. I lo pitjor és que he hagut de tornar! I esper que el curs que ve darrera sapi aprofitar aquest viatge com jo o més. I això és tot! ESPER TORNAR A REPETIR-HO!--Csirer95 14:07, 3 abr 2007 (CEST)

Hola som na Júlia i vos volia explicar el viatge a Barcelona amb els meus companys. El primer dia a les 5:00 del matí jo ja era desperta, em vaig posar cinc alarmes però em vaig aixecar d’un bot a la primera. A l’autocar cap a l’aeroport tot era emoció, nervis i sense gens de son!! Ja a Barcelona vàrem berenar i vàrem anar al museu marítim que va ser interessant però al final un poc avorrit. A la tarda vàrem anar al museu de xocolata, el que més em va agradar, a part de la caseta de xocolata que varem fer, fóren les figures que estaven molt ben fetes. A la nit l’autocar ens va portar a fer una volta. I això va ser el nostre primer dia a Barcelona!!

El segon dia: vàrem anar a veure els animals del zoo, em va agradar però na Cristina i jo, que anàvem juntes, ens vàrem mig perdre...jooo jo volia veure els felins! A la tarda anàrem a l’aquari que va ser molt divertit i hi vàrem veure uns peixos molt bonics però el que més em va agradar va ser un túnel que hi passaves i veies els peixos perquè les parets eren de vidre. I a la nit varem anar al cine IMAX, primer vàrem veure una pel•lícula que es deia Shackleton aventura antàrtica que tractava de que uns 30 homes anaven a l’Antartida però la cosa es complicava... jo pensava que la pel•lícula m’avorriria però no va ser així, em va agradar molt. Després vàrem veure la pel•lícula en 3D que també em va agradar molt. Anava d’una tortuga de mar que ens parlava sobre els taurons, ho vaig trobar original això de la tortuga parlant.

El tercer dia: primer visitàrem el camp nou que em va agradar però jo no vaig molt de futbol. Després vàrem anar a la pista de gel i jo, no sé com no vaig caure ni un pic però això si, en vaig estar a punt moltes de vegades. A la tarda vàrem anar al Cosmocaixa, jo ja hi havia estat una vegada però em va agradar igual o més per què hi anava amb els meus amics. Al vespre ja anàrem cap a l’aeroport, una pena, però a l’avió ens varen deixar juntar amb qui volguéssim i vàrem fer una “juerga”... Ah! I per cert l’hotel! Els llits eren comodíssims, el menjar molt bo, les habitacions tenien televisió, en resum l’hotel un 10! Ara pens l’únic dolent del viatge a Barcelona és haver tornat! Bé esper poder tornar a repetir-ho. Adéu!!