Viatge

De Lledonerwiki
Dreceres ràpides: navegació, cerca

**ViAtGe a BaRceLoNa**

Era dematí, estavem tots nerviosos per partir cap a Barcelona. Era el viatge que tots els de teatre esperavem amb ansia; i a la fi el dia va arribar!! Vam agafar l'avió i en poc temps i vam ser, tothom tenia moltes ganes darribar-hi. El primer que vam fer va ser anar a l'hotel, després d'una gran caminada per arribar-hi. Quan vam entrar els resepcionistes ens van mirar amb una cara..., ja sospitaven que fariem un poquet de trui, i no anaven gaire desencaminats. Va arribar l'hora d'anar a veure el teatre nacional, allà la guia ens va explicar un poquet totes les sales que hi havia i en varem veure un parell. Ja va arribar l'hora de dinar tothom tenia molta fam i na María ens va dur a un bon restaurant. L'horabaixa ens van donar un parell d'horetes per anar de compres i vam comprar molt! El vespre va arribar, i era l'hora d'anar a veure el teatre va ser una passada l'escenari es movia molt a poc a poc i tu quasi no ten donaves compte. Va acabar l'obre i cap a l'hotel a fer un poc de festa, va ser molt divertit!! Eren les 8 i haviem d'anar el teatre lliure, arribam el teatre ens mostren un poc les sales i vam fer uns exercicis uns feien de directors, altres de personatges.. i cadascú havia de fer lo que li tocava i haviem de demanar opinió al director va ser divertit. Després va arribar l'hora de veure el teatre va ser un poc estrany però va està guai!!!El vespre vam quedar per defora del teatre que hi havia un poc de festa i després cap a l'hotel vam anar a "durmir"!!!El demati ben demati berenam i a fer voltes s'ha dit. Arriba l'hora de dinar, dinam i cap a l'hotel a cerca maletes que tornam a Mallorca va ser un viatge molt divertit!!!!

Tots
Jo,Cata i Ruben
Decorat teatre lliure
Cata xula
Tornada cap a Mallorca..peneta..