EXCURSIONS 6èB (2006-2007)

(Diferència entre revisions)
Dreceres ràpides: navegació, cerca
Línia 51: Línia 51:

Les visites van estar molt bé hi van ser bastant interesants.

El vespre vàrem fer una visita nocturna pel moll de Barcelona.

El segon dia vam anar al ZOO aqui me va agradar perque podiem anar una hora lliure, per veure diferents animals i l'expectacle de dofins.

L'horabaixa varem anar a l'aquari, al`là hi havai com un tunel que passaes per davall hi veies els peixos com et passaven per davora o per damunt, vaig fer un fer un video per xuparse els dits, a dalt hi havai una sala de jocs i vam jugar una estona. I despres com a tots els loocs a comparar!!
El vespre vam anar a l'IMAX veure un documental de l'antartida i un de teurons en tres dimencions, jo mai havia anat a veure res en tres dimensions, me va agradar!
El tercer dia ja tornavem capa casa quina pena! En Tià mos va telefonar per veure si dormeim o no, jo mi vaig posar, i veies si dormiem , mos va dir que faltava mitja hora per ser abaix. Si no agues estat per ell hauriem fet tart. I despres venga fer corgudes per vestimos i acabar  d'enllestir la maleta.
La primera visita va ser al camp del Barce, la majoria de la nostra classe son del madrid pero be crec que els hi va agradar, perque de voureu per la tele o d'allà, himpresiona!!

Després vam anar a la pista de gel, quan varem tenir els petins tots posats, capa la pista!
El tercer dia ja tornavem cap a casa quina pena! En Tià ens va telefonar per veure si dormiem o no, jo mi vaig posar, i veies si dormiem! Ens va dir que faltava mitja hora per ser abaix. Si no hagues estat per ell hauriem fet tart. I després venga fer corregudes per vestir-mos i acabar  d'enllestir la maleta.
hi vos puc dir que no sebeu els esclats que vaig veure, no n'havia vist tants mai!!

Cada vegada que me girava en veia un en terra. No vos penseu jo també queia!

L'horabaixa vam anar a Cosmo Caixa (el Museu dela Ciencia) i em va agradar perque poriem tocar moltes coses i les pories fer tu.
Després d'aixo cap a l'aeroport! HOOOOO! Varem sopar allà i vam pujar a l'avió!
Després d'aixo cap a l'aeroport! HOOOOO! Vàrem sopar allà i vam pujar a l'avió!
Quan varem arribar a Felanitx hi havia tots els pares i mares que mos esperaven!

Be no si me enrrollat massa, pero en resum mo vaig passar super, va ser una passada!!!!!!!

Esper que hi hagi un altre viatge com aquest o millor!!--[[Usuari:Mmonserrat95|Mmonserrat95]] 20:28, 27 març 2007 (CEST)

Revisió de 19:33, 27 març 2007

Excursió a Sóller

• LLOC: Museu de ciències naturals de Sóller
  • TALLER: Fòssils
  • DATA: 8 de novembre de 2006
  • PARTICIPANTS: alumnes de 6è A i B de Primària
  • ACOMPANYANTS: Joan Xamena Galmés i Josep Miquel Sans Sastre.

Foto de grup de 6è A i B
Amb la monitora
Feim un joc
De qui fugim?
Taller de fòssils
L'hora del berenar...
...i del dinar.

Viatge a Barcelona

• Dimecres: Museu Marítim, Museu de la xocolata i Sagrada Família.
  • Dijous: Zoològic, Aquari i Ocimax.
  • Divendres: Camp Nou i Cosmocaixa i Planetari (Catàstrofes còsmiques).
Dins l'avió
A l'Imax amb les ulleres 3D
Berenant a l'Hotel
Som al Camp Nou
Intentant patinar a la pista de gel
Experimentant al Museu de la Ciència
De tornada a l'aeroport

Hola som na Margalida. Vos volia dir així com mos va anar el viatge a Barcelona. A jo em va agradar molt. Per un parell de raons: L'hotel el personal era molt simpàtic. Hi havia habitacions de 2 i de 3. Noltros erem 4 dins una habitació de 3. Les visites van estar molt bé hi van ser bastant interesants.

Vam anar: al Museu Maritim on hi havia vaixells antics. Al Museu de Xocolata, que ens explicaven així com es feia la xocolata, d'on provenia, hi havia escultures fetes de xocolata, també vam fer una figura. El vespre vàrem fer una visita nocturna pel moll de Barcelona.

El segon dia vam anar al ZOO, me va agradar anar-hi perque podiem tenir una hora lliure, per veure diferents animals i l'expectacle de dofins. L'horabaixa vàrem anar a l'aquari, allà hi havia com un túnel que passaves per davall hi veies els peixos com et passaven per devora o per damunt, vaig fer un video per xuparse els dits, a dalt hi havia una sala de jocs i vam jugar una estona. I després com a tots els llocs a comprar!! El vespre vam anar a l'IMAX a veure un documental de l'antàrtida i un de taurons en tres dimensions, jo mai havia anat a veure res en tres dimensions, me va agradar molt!

El tercer dia ja tornavem cap a casa quina pena! En Tià ens va telefonar per veure si dormiem o no, jo mi vaig posar, i veies si dormiem! Ens va dir que faltava mitja hora per ser abaix. Si no hagues estat per ell hauriem fet tart. I després venga fer corregudes per vestir-mos i acabar d'enllestir la maleta.

La primera visita va ser al camp del Barça, la majoria de la nostra classe són del madrid però be crec que els hi va agradar, perque de veurer-lo per la tele o en directe, impresiona!! Després vam anar a la pista de gel, quan vàrem tenir els patins tots posats, cap a la pista! Hi vos puc dir que no sabeu els esclats que vaig veure, no n'havia vist tants mai!! Cada vegada que me girava en veia un en terra. No vos penseu jo també queia! Com tot el temps s'acaba i quan la gent no pegava tants desclats va ser l'hora de anar-nos. L'horabaixa vam anar a Cosmo Caixa (el Museu de la Ciència) i em va agradar perque podiem tocar moltes coses i les podies fer tu. Després d'aixo cap a l'aeroport! HOOOOO! Vàrem sopar allà i vam pujar a l'avió!

Quan varem arribar a Felanitx hi havia tots els pares i mares que ens esperaven! Bé no si m'enrrollat massa, però en resum m'ho vaig passar super, va ser una passada!!!!!!! Esper que hi hagi un altre viatge com aquest o millor!!--Mmonserrat95 20:28, 27 març 2007 (CEST)