EXCURSIONS 6èB (2006-2007)

• TALLER: Fòssils
  • DATA: 8 de novembre de 2006
  • PARTICIPANTS: alumnes de 6è A i B de Primària
  • ACOMPANYANTS: Joan Xamena Galmés i Josep Miquel Sans Sastre.

Foto de grup de 6è A i B
Amb la monitora
Feim un joc
De qui fugim?
Taller de fòssils
L'hora del berenar...
...i del dinar.

Viatge a Barcelona

• Dimecres: Museu Marítim, Museu de la xocolata i Sagrada Família.
  • Dijous: Zoològic, Aquari i Ocimax.
  • Divendres: Camp Nou i Cosmocaixa i Planetari (Catàstrofes còsmiques).
Dins l'avió
A l'Imax amb les ulleres 3D
Berenant a l'Hotel
Som al Camp Nou
Intentant patinar a la pista de gel
Experimentant al Museu de la Ciència
De tornada a l'aeroport

COMENTARI DE NA MARGALIDA MONSERRAT

Hola som na Margalida. Vos volia dir així com mos va anar el viatge a Barcelona. A mi em va agradar molt. Per un parell de raons: A l'hotel el personal era molt simpàtic. Hi havia habitacions de 2 i de 3. Noltros erem 4 dins una habitació de 3. Les visites van estar molt bé i van ser bastant interessants.

Vam anar: al Museu Maritim on hi havia vaixells antics. Al Museu de Xocolata, que ens explicaven així com es feia la xocolata, d'on provenia, hi havia escultures fetes de xocolata, també vam fer una figura. El vespre vàrem fer una visita nocturna pel moll de Barcelona.

El segon dia vam anar al ZOO, me va agradar anar-hi perque podiem tenir una hora lliure, per veure diferents animals i l'espectacle de dofins. L'horabaixa vàrem anar a l'aquari, allà hi havia com un túnel que passaves per davall i veies els peixos com et passaven per devora o per damunt, vaig fer un video per xupar-se els dits, a dalt hi havia una sala de jocs i vam jugar una estona. I després com a tots els llocs a comprar! El vespre vam anar a l'IMAX a veure un documental de l'antàrtida i un de taurons en tres dimensions, jo mai havia anat a veure res en tres dimensions, me va agradar molt!

El tercer dia ja tornavem cap a casa quina pena! En Tià ens va telefonar per veure si dormiem o no, jo mi vaig posar, i veies si dormiem! Ens va dir que faltava mitja hora per ser abaix. Si no hagues estat per ell hauriem fet tart. I després venga fer corregudes per vestir-mos i acabar d'enllestir la maleta.

La primera visita va ser al camp del Barça, la majoria de la nostra classe són del Madrid però be crec que els hi va agradar, perque de veure-lo per la tele o en directe, impresiona!! Després vam anar a la pista de gel, quan vàrem tenir els patins tots posats, cap a la pista! I vos puc dir que no sabeu els esclats que vaig veure, no n'havia vist tants mai!! Cada vegada que me girava en veia un en terra. No vos penseu jo també queia! Com tot el temps s'acaba i quan la gent no pegava tants desclats va ser l'hora d'anar-nos. L'horabaixa vam anar a Cosmo Caixa (el Museu de la Ciència) i em va agradar perque podiem tocar moltes coses i les podies fer tu. Després d'aixo cap a l'aeroport! HOOOOO! Vàrem sopar allà i vam pujar a l'avió!

Quan varem arribar a Felanitx hi havia tots els pares i mares que ens esperaven! Bé no si m'enrrollat massa, però en resum m'ho vaig passar super, va ser una passada!!!!!!! Esper que hi hagi un altre viatge com aquest o millor!!--Mmonserrat95 20:28, 27 març 2007 (CEST)

Hola son na Neus i vos escric auest comentari d'un viatge que mai olbidaré. El primer dia vam anar al Musueu Marítim a molta gent no se li sientien els oriculars. Afora varem haver d'esperar una hora i mitja perque l'autocar no venia i vam dinar a corre-cuita. L'horabaixa varem anar al museu de la xocolata allà ens varen ensenyar d'on s'extreu, vàrem veure figures i fins i tot vàrem fer-ne una. Després d'haver sopat vàrem anar a fer una visita nocturna i de tornada es va veure la Pedrera de per defora és molt bonica!

El segon dia ens vàrem despertar i vam sentir renou d'aigua i nosaltres ja deim ja plou i això que avui era el dia que haviem d'anar per dofora, miram per la finestra de l'habitació i era que feien les aceres netes. El zoo va està molt bé encara que no el vàrem acabar de visitar tot perque és molt gran i no ens bastava el temps; va ser molt guai. L'horabaixa vam anar a l'aquari; va ser molt divertit, vàrem passar per davall d'uns cristalls i per damunt ens passaven els peixos i els taurons. El vespre a l'hora de sopar ens vam inventar el nom de "Tata Verónica" i "Tito Enrique" que eren els cambrers d'allà. El vespre vam veure unes pel.lícules a l'Imax que van ser molt divertides.

El tercer dia nosaltres ens vam adormir i sort d'en Sebastià que ens va cridar i ens va despertar perquè sinó encara dormiríem (jeje). Vam anar al camp nou on vàrem observar la llotja, els trofeus, una capella, els vestuaris, etc... Després vàrem anar a patinar a la pista de gel, al principi vaig pensar estaré la meitat del temps al terra però només vaig caure dos pics. L'horabaixa vam anar al museu de la ciència i al plenetari. A l'hora de tornar vam volar amb tempesta. Va ser un viatge molt complet que mai oblidaré. Esper tornar a fer viatges tan divertits.--Nmas95 19:43, 28 març 2007 (CEST)

Hola som en Jaume i vos volia contar un poc aquest viatge inolvidable. El primer dia que varem arribar varem anar al museu maritim i el bus va tarda gaire estoneta a venirmos a cercar després anarem a l´hotel a deixar l´equipatje a una sala que i havía a baix i anarem a dinar. Després ena anarem pel vespre a una visita nocturna per tot Barcelona.Quant tornarem ens disposavem de obrir les maletes i posar-mos el pijama i a les " una i un poc " totom a dormir perque demà molt prest per qualqu haviem de despertar-mos. L´endema anarem a berenar i quant tots teniem la panxa ben plena ens anarem cap el ZOO. Al ZOO hi havia toto tipus de animals, panteres, tortugues, lleons, serps, mones, i una espectacles de dofíns.Al cap de una estoneta ens anarem a dinar i deprés al museu de la xocolata i allà ferem una figura de xocolata cada un. Ens donaren un cert temps per anar a comprar a la tenda que hi havía.(Ens omplirem de xocolata)i va esser molt divertit.Llavors ens anarem a duxarnos i després a sopar. Després de sopar ens anarem a voure dues pelicules una de l´Antartida i una de Tiburones 3D. Quan acaba la pelicula ens anarem cap a l´hotel de nom AMREY SANT PAU dues estrelles i ens posarem els pijames i ens anarem a dormir tots.A això si cada vegada que soliem anar a un lloc veiem la sagrada familia.L´endemà pel dematí haviem de deixar les malestes a la sala que hi havia a baix anar a berenar i cap el museu de la ciencia.Després anarem al plenetari a veura una pelicula dins una cupula. Tambe varem anar a veure el camp nou i a la pista de gel!! Al cap d´una estona es va fer tard i varem haver-mos de despadí de Barcelona hi anarem cap a laeroport a facturar i a partir cap a caese.

Per jo sera un viatge inolvidable!! FINS UN ALTRE.--Jroig95 21:38, 28 març 2007 (CEST)

Hola som en Sebastià i vos vlia contar lo que vàrem fer al viatge a Barcelona que per jo i molta gent va ser inolvidable.

El primer dia: vàrem partir d'aquí es dematí de prest a les 6:00, tothom esteia molt content, quan vàrem arribar a Barcelona vàrem anar directament al Museu Marítim allà mos vàren donar uns auriculars per sentir tota l'esplicació de cada cosa. Després vam anar a l'hotel a dinar i a deixar l'equipatge. L'horebaixa vam anar al Museu de Xocolata, allà ens vàren ensenyar d'on venia la xocolata, com podiem fer escultures de xocolata... i després noltros vàrem fer una figura. Vam tornar anar cap a l'hotel a pujar a les habitacions i a dutxar-nos, més tard vam sopar i després vàrem anar a fer una volta nocturna pes port i després tothom va anar a dormir perque tots esteiem cansats.

El segon dia: Es dematí vàrem berenar i després vam anar al Zoo de Barcelona a veure tot tipus d'animals i tmbé a veure un espectacle de dofins, després vam dinar i vam tenir una estona per descansar i jugar a lo que volguessim. L'horabaixa vam anar a l'Acuari a veure tot tipus d'animals maritims. Deprés vam tornar cap a l'hoteli ens vahn deixar una estona per dutxar-nos i xerrar amb els familiars, vam sopar i després vam partir cap a l'Imax a veure una pel·lícula amb una pantalla gigant que anava sobre un documental de l'Antàrtida i una pel·ícula amb 3D sobre taurons. Després cap a l'hotel a possar-nos es pijama i a dormir, quasi tots van esperar un poc però ni ha que van colgar-se massa tard i ja voreu que passa.

El tercer i darrer dia: Es dematí jo me vaig despertar prest i un parell mes també però ni va aver que no es van despertar i jo, en Miquel Mas i en Joan Aznar vam haver d'anar a despertar a quatre habitacions que encara dormien. Quasn tothom ja haviem acabat de berenar vam anar al Camp Nou (el camp del Barcelona) i vam veure els vestuaris, la sala de premsa... i despres vam anar a patinar sobre gel, al prinsipi quasi a tothom no li anava gaire be però al final tothom li va agradar. Vam anar a dinar i vam agafar les maletes perque ja no tornariem anar a l'hoteli després vam partir cap al Museu de la Ciènciai vam veure una petita pel·ícula sobr l'univers a una cupula. Després ja vam haver d'anar cap a l'aeroport per tornar. Quan erem a i havia tothom que ens esperava. Va ser molt divertit.

Al'hotel i havia gent molt simpatica com per exemple sa Tita Vero i es Tito Enrique. Va esser molt divertit perque allà tohom es duia be amb tothom, m'agradaria repetiro. FINS UNA ALTRA!!!!!!!!!!!--Sroig95 14:41, 2 abr 2007 (CEST)

Hola som na Catalina. Are vos contare lo que va ser el viatge a Barcelona.

-El primer dia: Varem parti de Felanitx a les 6:00h per poder parti cap a Barcelona a les 8:20h. Vrem arribar a Barcelona i monavarem anar cap al Museu Maritim. Pel meu gust va ser un poc aburrit i ademes jo i na Marga li varem dir a nen Jua que anavem al banyo i ell va i mos dexa, pero menos mal que tenim na Colom que es mes viva que ell i s'en va dona conte que feltavem i mos va esperar. Despres varem aver d'esperar a l'autocar 1:30h perque no ser que passava amb les linies telefoniques i ,per cupa d'axo varem aver d'anar de cul el tot el dia. Varem anar a dinar i tot duna cap al Museu Xocolata, va ser molt divertit perque varem fer una casetade xocolata per podernos-la menja, pero jo conque tenc una mala sort que no maguanta se me va fondre antes d'hora. I per fi!, varem arribar a les habitacions, totom tenia ganes de veure com eren. Varem posarmos guapos per poder baxar a sopar i anar a fer una visito nocturna a Barcelona. I despres a dormi!

-Segon dia: Varem despertar-nos pensant que plovia, pero UFFFF! feien la sera neta. Varem anar al zoologic i varem veuure animals de tota castei despres varem anar a veure un espectacle de dofins. Avien de triar un home i una dona i varen triauna doa dsconeguda i en Jose. Despres varem anar a dinar i varem posar cam a nom als dos camarers el "Tio Enrrique" i sa "Tita Vero". Despres varem anar a l'Aquari i mo vaig passar molt be, perque i havia animals de tota caste, de tots colors i de tot temany. I ademes i havia taurons quina por... passaven per damunt nosaltres. Despres varem anar a les habitacions per duxar-nos i posar-nos guapos per baxar a sopar i anar a l'Oxmax per veure dues pel.licules. I despre a dormi!

-El terce dia, i el darre: Varem despertarnos per sort, gracies a nen Tià que mos va teleonar per veure si esteiem despertes, quina mala sort faltava migora per maixar a berenar i haviem de tenir la meleta llesta i tot arreconat. Varem anar al Camp Nou i va ser molt divertit perque noes el matex en directe que per la televisio. Tambe varem anar a patinar i casi totom va quedar amb el cul destrosat perque havien pegat mes culades que mai. Despre vm anar al Coamocixa i mo vaig passar molt be. I despres un altre pic cap a casa HOOOOOO! Vam anar cap a l'aeroport i vam sopar alla. I un altre pic a casa!

El que mes m'ha agradad d'aquest viatge es que e conegut millor als meus amics i que mo e passt molt be. I lo pitjor es que e agut d torna! I esper que el cur que ve derrera sapiga aprofitar aquest viatge com jo o mes. I axo es tot! ESPER TORNAR A REPETIRO!--Csirer95 14:07, 3 abr 2007 (CEST)